* ZRSZ doma~a stran * Zoisovi {tipendisti - menu *
1215 MEDVODE, Va{e 13c
Telefon: (061) 611 040
Fakulteta za elektrotehniko v Ljubljani, elektrotehnika-procesna informatika
[tudij bom predvidoma kon~al decembra 1996. Delati si `elim predvsem v avtomatizaciji
in vodenju procesov (organizacijske in vodstvene funkcije), tr`enju, odnosih z javnostmi.
Osnovno {olo sem obiskoval v Preski pri Medvodah. Znanje pridobljeno v urah dodatnega
pouka iz kemije, fizike, matematike in tujega jezika, mi je koristilo na raznih
tekmovanjih, na njih sem prejel vrsto priznanj. V osmem razredu sem s so{olci izdelal
raziskovalno nalogo iz kemije. Poleg u~enja drugega tujega jezika, nem{~ine, sem bil
dejaven tudi v {portu.
Med {olanjem na Srednji elektrotehni{ki {oli v Ljubljani, sem uspe{no kon~al vseh {est
intenzivnih te~ajev nem{~ine v Izobra`evalnem sredi{~u Miklo{i~. V ~etrtem letniku sva s
so{olcem prejela prvo nagrado na tekmovanju Mestne zveze OTK Ljubljana in priznanje na
sre~anju mladih tehnikov Slovenije za raziskovalno nalogo o krmiljenju samodejnih
avtomobilskih menjalnikov.
Po opravljeni voja{ki obveznosti v JLA sem se vpisal na Fakulteto za elektrotehniko in
ra~unalni{tvo v Ljubljani. Med mnogimi smermi na tej fakulteti sem izbral procesno
avtomatiko, to je tisto smer, ki ponuja najve~ splo{nega znanja (splo{na teorija o vedenju
sistemov) in je zelo povezana z drugimi podro~ji (procesi v kemiji, farmaciji, idr.;
avtomatizacija na {tevilnih podro~jih).
Poleg omenjenega znanja treh tujih jezikov (angle{~ina, nem{~ina in srbohrva{~ina) je
pomembno tudi poznavanje dela z ra~unalnikom. Poleg poznavanja in uporabe aplikacij, ki
spadajo danes med ra~unalni{ko pismenost (urejevalnik besedila, baze podatkov, preglednice
in grafi, tehni~no risanje), sem pri {tudiju ves ~as uporabljal elektrotehni~nemu podro~ju
namenjene aplikacije (merjenje, vodenje procesov, regulacije, simuliranje).
Med {tudijem sem spoznal, da so iskani strokovnjaki dveh profilov: zelo specializirani in
ozko usmerjeni na kako strokovno podro~je ali pa tak{ni, ki jih odlikujejo {irina,
poznavanje ve~ podro~ij in povezovanje tega znanja. Najbli`e so mi drugi. Tako sem si
prizadeval pridobiti znanje z drugih podro~ij, predvsem iz dru`boslovnih znanosti.
V osnovni {oli sem bil predsednik razredne skupnosti, predsednik OO ZSMS-ja, sodeloval sem
pri pripravi {tevilnih prireditev in njihovem vodenju. Nadaljevalo se je s
predsednikovanjem razredni skupnosti v srednji {oli, tam smo v pogovoru s profesorji
dosegli korektno ocenjevanje in izbolj{ali pou~evanje z vpeljavo nekaterih novih prijemov.
Najve~ tovrstnega znaja in izku{enj pa sem si pridobil s triletnim opravljanjem funkcije
predsednika Zdru`enja katoli{kih {tudentov.
Pridobil sem si izku{nje iz prava (priprava statutov, pravilnikov), z razli~nih podro~ij
ekonomije, kot so finance (pridobivanje denarja po razpisih ministrstev, [OU-Ljubljana in
pri sponzorjih), organizacija in vodenje projektov (vsebinska in tehni~na priprava
projektov, ki so potekali do 14 dni, imeli do 500 udele`encev in okvirni obseg denarja do
5 milijonov tolarjev), ogla{evanje prireditev in odnosi z javnostjo, priprava in vodenje
sestankov, mo`ganska nevihta, vodenje, usmerjanje in nadziranje dela v skupini, retorika
in nastopanje v javnosti, itn. Poleg tega sem se udele`il {tevilnih izobra`evalnih te~ajev
in posvetov, ki so povezani z delom v mladinskih organizacijah, ter mednarodnih projektov
in kongresov.
Pri~akujem, da bom {tudij kon~al do konca leta 1996. Podro~je, na katerem bi se rad
zaposlil, je zelo {iroko, saj sta skoraj povsod uveljavljena avtomatizacija in vodenje
procesov, zanimajo pa me tudi organizacijska in marketin{ka dela. @elim si, da bi bilo
delo dinami~no in raznoliko.
* ZRSZ doma~a stran * Zoisovi {tipendisti - menu *
Copyright Republi{ki zavod za zaposlovanje, 21. novembra 1996
URL http://www-ai.ijs.muzej.si/RZZ_doc/zois/z96429y.htm