* RZZ domača stran
* Zoisovi štipendisti - menu
*
Ines Žužič
5291 MIREN, Vrtoče 1c
Telefon: (065) 54 473
Filozofska fakulteta v Ljubljani, A - francoščina, B - angleščina
Študij bom predvidoma končala junija 1997.
Delati si želim predvsem v turizmu (prevajanje, korespondenca), v srednjem šolstvu (poučevanje), v zastopstvih tujih podjetij.
Leta 1979 sem začela obiskovati osnovno šolo v domačem kraju. Vseh osem razredov sem izdelala z
odličnim uspehom. Sodelovala sem v različnih krožkih (ritmika, pevski zbor idr.), vendar pa sem
kmalu ugotovila, da me bolj zanimajo družboslovni predmeti. Zaradi tega sem od petega razreda
sodelovala pri dodatnem pouku angleškega in slovenskega jezika. V osmem razredu sem se udeležila
tudi občinskega tekmovanja iz angleškega jezika. Obiskovala sem dodatni pouk iz matematike, in v
šestem razredu osvojila bronasto Vegovo priznanje. Sodelovala sem tudi na tekmovanju Vesele šole in
se enkrat udeležila tudi občinskega tekmovanja.
Za zvestobo dobri knjigi in marljivo branje sem bila vsako leto nagrajena z bralno značko in v osmem
razredu s priznanjem za osemletno zvestobo knjigi. V osmem razredu sem z raziskovalno nalogo na
ekološko temo Onesnaževanje reke Vipave, sodelovala pri omizju na naši šoli. Izbrana sem bila za
zastopnico občine Nova Gorica na republiški konferenci o ekologiji v Krškem.
Ker me je od vseh predmetov najbolj zanimala angleščina, sem se v osmem razredu odločila za
nadaljevanje šolanja na Srednji družboslovno-ekonomski šoli v Novi Gorici - smer
družboslovno-jezikovna dejavnost. Od prvega do četrtega letnika sem sodelovala pri šolskem glasilu
Kaki in v njem tudi objavila nekaj prispevkov, predvsem pesmi. Vsako leto sem sodelovala pri šolskih
predstavah ob praznikih.
V drugem letniku sem obiskovala dodatni pouk angleškega jezika in se tudi udeležila republiškega
tekmovanja iz tega jezika na Filozofski fakulteti. V tretjem in četrtem letniku sem obiskovala
dodatni pouk francoskega jezika. V tretjem letniku sem se udeležila dveh tekmovanj iz znanja tega
jezika, in sicer republiškega tekmovanja iz znanja francoskega jezika na filozofski fakulteti in
osvojila šesto mesto, ter tekmovanja Aliance française (tekmovanje francosko govorečih dijakov po
vsem svetu). V tretjem letniku sem s pesmimi sodelovala na natečaju L'amicizia non ha frontiere v
Trevisu in zasedla tretje mesto v konkurenci slovenske pesmi.
V četrtem letniku sem še enkrat sodelovala na tekmovanju francoske alianse in na republiškem
tekmovanju v znanju italijanskega jezika. V tem letu sem opravila zaključni izpit.
Vse štiri letnike srednje šole sem izdelala s prav dobrim uspehom, zaključni izpit pa opravila z
odličnim.
Če sem se za študij angleščine odločila že v osnovni šoli, pa je bila odločitev za študij
francoščine dokaj pozna. Za francoščino kot drugi jezik v srednji šoli se nisem odločila
prostovoljno, ta jezik sem vzljubila šele po drugem letniku. K temu je največ pripomoglo bivanje v
Franciji (Besançon, Cannes). V četrtem letniku sem se dokončno odločila za študij francoskega in
angleškega jezika.
Leta 1991 sem končala srednjo šolo - jezikovno smer in se vpisala na Filozofsko fakulteto v
Ljubljani. Septembra 1991 sem opravila sprejemni izpit za francoski jezik pod A in za angleški jezik
pod B. V drugem letniku sem se odločila za pedagoško smer, in tako pridobila še znanje
pedagoško-psiholoških predmetov. Vendar to še ne pomeni, da se nameravam v prihodnosti povsem
zapisati pedagoškemu delu.
Čeprav sem izbrala pedagoško smer, pa ne vztrajam ravno pri tem, da bi se zaposlila na tem področju.
Vzrok temu je premajhno zanimanje za francoščino v goriških šolah. Upam, da se bo to kaj spremenilo,
saj bi rada nekoč učila prav ta jezik. Za začetek se nadejam, da bom dobila zaposlitev bodisi v
osnovni bodisi v srednji šoli. Upam, da bom vsaj z angleščino našla primerno zaposlitev. Zanima me
tudi prevajanje.
Poleg pedagoškega dela, me zanima predvsem delo v turizmu in mednarodnm prometu. Ker rada potujem in
me zanimata obča in umetnostna zgodovina, kot tudi kultura raznih narodov, je delo v turizmu tisti
poklic, ki uspešno združuje mojo poklicno usposobljenost in druge interese.
Vendar menim, da bi bila kakršna koli zaposlitev, povezana s francoščino in angleščino, dobrodošla,
saj se tako ponuja možnost za dodatno izobraževanje in širjenje specifičnega besednega zaklada, ki
si ga mora vsak jezikoslovec zmeraj znova dopolnjevati.
Trenutno sem še zmeraj absolventka in nameravam absolventski staž podaljšati.
Čeprav doslej še nisem bila v rednem delovnem razmerju, pa sem si nabirala potrebne izkušnje z
inštruiranjem in s prevajanjem.
* RZZ domača stran
* Zoisovi štipendisti - menu
*
Copyright Republiški zavod za zaposlovanje, 21. novembra 1996
URL http://www-ai.ijs.muzej.si/RZZ_doc/zois/z96025y.htm