* RZZ doma~a stran
* Zoisovi {tipendisti - menu
*
Marija [turm
5291 MIREN, Miren 137
Telefon: (065) 54 186
Filozofska fakulteta v Ljubljani, psihologija
[tudij bom predvidoma kon~ala decembra 1996.
Delati si `elim predvsem v {olskem in poklicnem svetovanju.
Osnovno {olo sem obiskovala v Mirnu pri Novi Gorici. V vi{jih razredih sem sodelovala na ob~inskih
tekmovanjih v matematiki, sloven{~ini in fiziki, z najbolj{imi uvrstitvami pri matematiki. Po
osnovni {oli, ki sem jo izdelovala z odli~nim uspehom, sem se oklevajo~ med naravoslovno in
dru`boslovno srednjo {olo, odlo~ila za drugo. Poudariti moram, da je moje zanimanje usmerjeno v
dru`boslovje, ~etudi mi logika ni tuja. V srednji {oli sem se udele`ila republi{kih tekmovanj iz
fizike, angle{~ine in italijan{~ine, s solidno uvrstitvijo v fiziki in italijan{~ini. V tretjem
letniku sem se usmerila na jezikovno smer. Po uspe{no kon~ani srednji dru`boslovno-jezikovni {oli
sem se odlo~ila za {tudij psihologije na Filozofski fakulteti v Ljubljani.
Po srednji {oli sem pre`ivela deset mesecev v Londonu, da bi se spopolnila v angle{kem jeziku,
hkrati pa sem imela prilo`nost spoznati kulturo, navade in miselnost te de`ele.
Leta 1991 sem za~ela {tudirati psihologijo, in tej `elim nameniti svoje poklicno `ivljenje.
Zanimanje sem usmerila v {olsko, pedago{ko psihologijo.
@e drugo leto sodelujem pri raziskovalnem projektu oddelka za razvojno psihologijo, ki obravnava
psihosocialne razvojne zna~ilnosti otrok v pred{olski in {olski dobi. Raziskava je usmerjena v
preu~evanje otrokovega socialnega, intelektualnega in ~ustvenega razvoja, da se ugotovita otrokova
pripravljenost in zrelost za vstop v {olo in v povezavi s tem prilagajanje {olskih programov v
skladu z razvojnimi zna~ilnostmi otrok. Med {tudijem sem opravljala enomese~no prakso na osnovni
{oli Solkan in se prakti~no seznanila z delom {olskega psihologa. Ta izku{nja je potrdila, da se
upravi~eno navdu{ujem za ta poklic.
Po diplomi bi `elela delati na podro~ju svetovanja in vzgoje otrok. Navdu{uje me tudi poklicno
svetovanje in s tem povezana otroku ustrezna izbira nadaljnjega {olanja, ki je `ivljenjskega pomena
za vsakega posameznika.
^e bi moje prihodnje delo to zahtevalo, bi se bila pripravljena tudi naprej izobra`evati in
usposabljati. Kar zadeva kraj zaposlitve, bi `elela delati na obmo~ju novogori{ke ob~ine, ni pa to
pogoj.
* RZZ doma~a stran
* Zoisovi {tipendisti - menu
*
Copyright Republi{ki zavod za zaposlovanje, 21. novembra 1996
URL http://www-ai.ijs.muzej.si/RZZ_doc/zois/z96024y.htm