* RZZ domaŸa stran
* Zoisovi çtipendisti - menu
*
Marija æturm
5291 MIREN, Miren 137
Telefon: (065) 54 186
Filozofska fakulteta v Ljubljani, psihologija
ætudij bom predvidoma konŸala decembra 1996.
Delati si §elim predvsem v çolskem in poklicnem svetovanju.
Osnovno çolo sem obiskovala v Mirnu pri Novi Gorici. V viçjih razredih sem sodelovala na obŸinskih
tekmovanjih v matematiki, slovençŸini in fiziki, z najboljçimi uvrstitvami pri matematiki. Po
osnovni çoli, ki sem jo izdelovala z odliŸnim uspehom, sem se oklevajoŸ med naravoslovno in
dru§boslovno srednjo çolo, odloŸila za drugo. Poudariti moram, da je moje zanimanje usmerjeno v
dru§boslovje, Ÿetudi mi logika ni tuja. V srednji çoli sem se udele§ila republiçkih tekmovanj iz
fizike, angleçŸine in italijançŸine, s solidno uvrstitvijo v fiziki in italijançŸini. V tretjem
letniku sem se usmerila na jezikovno smer. Po uspeçno konŸani srednji dru§boslovno-jezikovni çoli
sem se odloŸila za çtudij psihologije na Filozofski fakulteti v Ljubljani.
Po srednji çoli sem pre§ivela deset mesecev v Londonu, da bi se spopolnila v angleçkem jeziku,
hkrati pa sem imela prilo§nost spoznati kulturo, navade in miselnost te de§ele.
Leta 1991 sem zaŸela çtudirati psihologijo, in tej §elim nameniti svoje poklicno §ivljenje.
Zanimanje sem usmerila v çolsko, pedagoçko psihologijo.
¦e drugo leto sodelujem pri raziskovalnem projektu oddelka za razvojno psihologijo, ki obravnava
psihosocialne razvojne znaŸilnosti otrok v predçolski in çolski dobi. Raziskava je usmerjena v
preuŸevanje otrokovega socialnega, intelektualnega in Ÿustvenega razvoja, da se ugotovita otrokova
pripravljenost in zrelost za vstop v çolo in v povezavi s tem prilagajanje çolskih programov v
skladu z razvojnimi znaŸilnostmi otrok. Med çtudijem sem opravljala enomeseŸno prakso na osnovni
çoli Solkan in se praktiŸno seznanila z delom çolskega psihologa. Ta izkuçnja je potrdila, da se
upraviŸeno navduçujem za ta poklic.
Po diplomi bi §elela delati na podroŸju svetovanja in vzgoje otrok. Navduçuje me tudi poklicno
svetovanje in s tem povezana otroku ustrezna izbira nadaljnjega çolanja, ki je §ivljenjskega pomena
za vsakega posameznika.
¬e bi moje prihodnje delo to zahtevalo, bi se bila pripravljena tudi naprej izobra§evati in
usposabljati. Kar zadeva kraj zaposlitve, bi §elela delati na obmoŸju novogoriçke obŸine, ni pa to
pogoj.
* RZZ domaŸa stran
* Zoisovi çtipendisti - menu
*
Copyright Republiçki zavod za zaposlovanje, 21. novembra 1996
URL http://www-ai.ijs.muzej.si/RZZ_doc/zois/z96024y.htm