* RZZ doma~a stran
* Zoisovi {tipendisti - menu
*
Dejan Bibi~
8250 BRE@ICE, Lamutova 4
Telefon: (0608) 61 571
Ekonomska fakulteta v Ljubljani, organizacija in vodenje-mened`ment
Delati si `elim predvsem pri oblikovanju tr`nih komunikacij ali analizi poslovanja.
Moja izobra`evalna pot se je za~ela v osnovni {oli v Bre`icah. Kljub temu da sem ve~je uspehe v tem
obdobju dosegal predvsem na tekmovanjih iz slovenskega jezika - na Cankarjevem tekmovanju sem bil v
sedmem razredu drugi, leto kasneje pa na obmo~nem tretji in se obakrat uspe{no odrezal tudi na
republi{ki ravni, sem {olanje nadaljeval na srednji naravoslovno-matemati~ni {oli v Bre`icah. Poleg
razpetosti med naravoslovjem in dru`boslovjem sem, glede na uspe{no opravljeno ni`jo glasbeno {olo,
v tistem ~asu razmi{ljal tudi otem, da bi nadaljeval {olanje na srednji glasbeni {oli v Ljubljani.
^e presojam znanje, pridobljeno v srednji {oli, danes, lahko re~em, da je bilo dovolj {iroko za
nemoteno nadaljevanje {olanja na univerzitetni ravni. Na{i generaciji so nalo`ili (takrat {e)
zaklju~ni izpit, zato sem v ~etrtem letniku naredil eno izmed pametnej{ih potez svoje srednje{olske
poti in z odli~nim uspehom v ~etrtem letniku sem se zaklju~nemu izpitu uspe{no ognil. Pred mano je
bila ni~ kaj lahka odlo~itev o tem, na kateri fakulteti nadaljevati {olanje. Zaradi zasi~enosti z
naravoslovjem sem se odlo~al predvsem med fakultetami dru`boslovne usmeritve. Izmed vseh me je {e
najbolj pritegnila ekonomija - temu je prispevala tudi seminarska naloga z naslovom Sprememba
lastnine in vpliv na spremembo socialne strukture Slovencev, opravil sem jo v zadnjem letniku
srednje {ole. Po uspe{no opravljenih sprejemnih izpitih sem se v {tudijskem letu 1992/93 vpisal na
Ekonomsko fakulteto v Ljubljani.
Pred samim {tudijem o ekonomiji nisem prav veliko vedel, vendar je bil {tudijski program, po katerem
sta prvi dve leti splo{ni in se o specifi~ni usmeritvi odlo~amo {ele v tretjem letniku, kot nala{~
zame. Po uspe{no pridobljenem splo{nem znanju prvih dveh letnikov sem se v tretjem letniku usmeril
na poslovni oddelek, smer za vodenje in organizacijo (mened`ment). Poleg mened`menta, zanj sem se
zanimal `e ves {tudij, so me za~ele v tretjem letniku vse bolj zanimati tudi poslovne financ.
Izbirne predmete sem izbiral ravno s tega podro~ja in tako vsaj deloma pote{il svojo `eljo po
tovrstnem posebnem znanju. Predavanja na fakulteti so v~asih zelo abstraktna in teoreti~na, zato sem
se udele`eval {tevilnih seminarjev, na katerih so poleg univerzitetnih predavateljev predavali
{tevilni gospodarstveniki iz prakse. Ker postaja delo z ra~unalnikom ~edalje pomembnej{e, sem se
poleg rednega izobra`evanja na to temo v okviru {tudijskega programa udele`il tudi nekaterih
te~ajev, ki sta jih organizirali na{a fakulteta in {tudentska organizacija; na tem podro~ju pa se
zadnja leta tudi vse ve~ izobra`ujem sam. Poleg znanja uporabe statisti~nega programskega paketa
SPSSX in osnov programiranja v fortranu obvladam tudi delo v okolju Windows, predvsem z Wordom in
Excelom, vse bolj pa se privajam tudi na delo z internetom.
V srednji {oli sem se u~il angle{~ino in franco{~ino, na fakulteti poleg rednih predavanj obiskoval
tudi dodatna iz angle{kega jezika in v tretjem letniku uspe{no opravil mednarodni preskus znanja iz
angle{kega jezika v organizaciji Univerze Cambridge (Certificate in Advanced English). V prvem
letniku sem obiskoval tudi te~aj nem{kega jezika v organizaciji {tudentske organizacije in uspe{no
opravil izpit za~etne ravni.
V okviru {tudija sem naredil kar precej seminarskih nalog in sodeloval pri nekaj projektih. Kot
enega najbolj prakti~nih {tejem projekt skupine {tudentov pri vajah predmeta analiza in
projektiranje organizacije, ko smo izdelali strategijo vstopa podjetja Goltes snowboarding na ta
trg.
Od drugega letnika sem tudi dobitnik letne pohvale fakultete, ki jo le-ta podeljuje najbolj{im
{tudentom posameznega letnika za izjemen {tudijski uspeh na Ekonomski fakulteti Univerze v
Ljubljani.
Diplomirati nameravam v {tudijskem letu 1996/97; rad bi vpisal podiplomski {tudij mened`menta,
vendar se v zvezi s tem postavlja ve~ vpra{anj. Eno izmed njih je vpra{anje kraja nadaljevanja
{tudija. ^etudi mi povpre~je ocen omogo~a nadaljevanje podiplomskega {tudija na Ekonomski fakulteti
v Ljubljani tudi neposredno po dodiplomskem {tudiju, me veliko bolj privla~i {tudij v tujini,
predvsem tak{en, ki bi mi omogo~il druga~ne poglede na probleme mened`menta, kot sem jih spoznaval
doslej. [olnine podiplomskega {tudija so visoke, zato je tudi vpra{anje, kako bo z denarjem za
tak{en {tudij.
* RZZ doma~a stran
* Zoisovi {tipendisti - menu
*
Copyright Republi{ki zavod za zaposlovanje, 21. novembra 1996
URL http://www-ai.ijs.muzej.si/RZZ_doc/zois/z96012y.htm